Skip to main content

Jatkoa lentolaivue KG-200 käsittelevään kirjoitukseen (28.7.1945 eräs B-25 "Mitchell" törmäsi Empire State Buildingiin)


Tämä seuraava kirjoitus on vain puhdasta fiktiota, mutta ehkä hyvä aihe johonkin jännitysnäytelmään, eli tämä kirjoitus on sitten sellainen, mitä voisi luonnehtia sanoilla, "kaikki olisi voinut tapahtua näin".  Kun  tässä vielä muistelen näitä verraten outoja tapahtumia, jotka liittyivät Toiseen Maailmansotaan tai oikeastaan sen loppuun, niin mieleeni tulee tietenkin tämä salaperäinen saksalaisten tiedemiesten  "evakuointi", jolla estettiin heidän joutuminen Neuvostoliiton käsiin, jolloin nämä miehet olisivat voineet auttaa Stalinia tekemään uusia sekä tehokkaita taistelukoneita. Silloin tietenkin käytiin virallisia neuvotteluja tuosta asiasta "Operation Paperclipin" muodossa, mutta myös "Operation Deepwater" oli varmasti sellainen, että siitä ei tuolloin haluttu keskustella julkisesti.

Tuolloin vuonna 1945 tapahtui eräs tapaus, joka voisi liittyä näihin tiedemiesten sekä ehkä myös johtavien natsien evakuointiin. 28.6.1945 eräs yhdysvaltain ilmavoimien B-25 "Mitchell"-pommikoneista iskeytyi voimalla Empire State Buildingin kylkeen. Ja tietenkin tuon koneen miehistön nimet ovat todella hyvin dokumentoitu, mutta kun tätä asiaa hiukan mietitään, niin siitä saisi sitten mehevän jakson johonkin TV-sarjaan.

Tuolloin itse sijoittaisin tuon B-25-pommikoneen KG-200-laivueeseen, ja sitten voidaan sanoa, että tuo operaatio, missä joku johtava natsi olisi loikannut USA:aan tuolla B-25-pommikoneella, niin se olisi saattanut tapahtua niin, että jossain keski- tai eteläisessä Amerikassa, missä ihmisillä oli natsisympatioita, olisi tuollainen B-25 pantu kokoon. Tuo kone olisi luukutettu eri lentotukikohdista osa kerrallaan, ja se olisi sitten  toiminut tuohon maahan sukellusveneellä saapuneen "Martin Bormannin" pakokoneena, jonka avulla hän sitten olisi voinut lavastaa oman kuolemansa. Eli hän olisi voinut suhteidensa avulla tekaista kyseisen miehistön identiteetit, ja kun kone sitten olisi törmännyt tuohon rakennukseen, niin sitä ennen  "Bormann" olisi tovereineen hypännyt koneesta ulos.
Lähde: Internet

Tietenkin tuo kone on voitu kasata vaikka jossain Teksasissa, missä tuo "Martin Bormanniksi" nimeämäni natsi olisi sitten piileskellyt, paettuaan sukellusveneellä Saksasta. Tietenkään en tätä asiaa voi koskaan todistaa, mutta myös fiktiota on joskus mukava kirjoitella. Olettamus sekä tarinan juoni perustuu siihen, että tuolla natsilla olisi ollut yhteyksiä Ku Klux Klaniin, jonka yhdysmies olisi tehnyt tarpeelliset paperityöt, jotta oikeat henkilöt olisivat päässeet koneeseen. Ku Klux Klan ei varmasti ollut mitenkään huolissaan siitä, jos noita massamurhaajia olisi amerikkaan päästetty, koska heidän asenteensa mustaa väestöä kohtaan olivat hyvin kielteiset.

Tietenkin tämä on vain sellaista kuvitelmaa, mutta noiden B-25-pommikoneen miesten nimet olivat William Franklin Smith, Christopher  Dominovich sekä koneessa liftaamassa ollut Albert Perna, ja jos Wikipediassa ilmoitetut nimet ovat todellisia, niin silloin varmasti on jotain huomauttamista niissä ollut. Noiden miesten ruumiit löydettiin pari päivää osuman jälkeen, ja itse kyllä uskon, että niistä ei kovin paljoa jäljellä enää ollut, koska alumiinin palaessa syntyvä lämpötila oli varmasti pitänyt noiden miesten ruumiiden häviämisestä huolta, niin että niistä ei  tuon ajan menetelmillä ollut mitään tunnistettavaa ollut.

https://en.wikipedia.org/wiki/1945_Empire_State_Building_B-25_crash

Tai ehkä jotain sormusta sitten oli pidetty todellisena tunnustuksena. Se miksi tuo B-25 oli oikeasti törmännyt tähän taloon on jäänyt mysteeriksi.Tällaisiin tapauksiin liittyy aina hiukan mystiikkaa, ja tietenkin myös vuoden 2001 eli tarkalleen 11.9 tapahtuneesta  WTC-iskusta on kerrottu sellaisia tarinoita, että toisen koneen iskeytyessä noihin torneihin, olisi joku sitten poistunut tuosta kaapatusta koneesta ennen kuin se iskeytyi noihin kaksoistorneihin.

Tuolloin tämä WTC:n palo olisi toiminut ikään kuin "katseenvangitsijana", ja tietenkin tällaisiin kammottaviin tekoihin liittyy aina huhuja, joista yksi olisi tietenkin se, että jos tuo toinen Boeing-matkustajakone olisi sitten ohjattu kohteeseen kauko-ohjauksella, eli silloin olisi voitu lentäjien radioon kytkeä nauhuri, ja sitten he tai toinen heistä olisi hypännyt koneesta veteen, mutta tämä on vain sellainen salaliittoteoria, josta ei olla milloinkaan edes keskusteltu. Joten ehkä tämä sitten jää vain tällaiseksi puolittain fiktiiviseksi kirjoitelmaksi, josta ei koskaan edes tehdä mitään tutkimuksia, mutta tietenkin tällaisia asioita vain tulee välillä mieleen.

https://pimeakronikka.blogspot.fi/p/lentolaivue-kg-200-oli-saksan.html


https://pimeakronikka.blogspot.fi/

Comments

Popular posts from this blog

New AI-based operating systems revolutionize drone technology.

"University of Missouri researchers are advancing drone autonomy using AI, focusing on navigation and environmental interaction without GPS reliance. Credit: SciTechDaily.com" (ScitechDaily, AI Unleashed: Revolutionizing Autonomous Drone Navigation) The GPS is an effective navigation system. But the problem is, how to operate that system when somebody jams it? The GPS is a problematic system. Its signal is quite easy to cut. And otherwise, if the enemy gets the GPS systems in their hands, they can get GPS frequencies. That helps to make the jammer algorithms against those drones. The simple GPS is a very vulnerable thing.  Done swarms are effective tools when researchers want to control large areas. The drone swarm's power base is in a non-centralized calculation methodology. In that model, drones share their CPU power with other swarm members. This structure allows us to drive complicated AI-based solutions. And in drone swarms, the swarm operates as an entirety. That ca

Hydrogen is one of the most promising aircraft fuels.

Aircraft can use hydrogen in fuel cells. Fuel cells can give electricity to the electric engines that rotate propellers. Or they can give electricity to electric jet engines. In electric jet engines. Electric arcs heat air, and the expansion of air or some propellant pushes aircraft forward. Or, the aircraft can use hydrogen in its turbines or some more exotic engines like ramjets. Aircraft companies like Airbus and some other aircraft manufacturers test hydrogen as the turbine fuel.  Hydrogen is one of the most interesting fuels for next-generation aircraft that travel faster than ever. Hydrogen fuel is the key element in the new scramjet and ramjet-driven aircraft. Futuristic hypersonic systems can reach speeds over Mach 20.  Today the safe top speed of those aircraft that use air-breathe hypersonic aircraft is about Mach 5-6.   Hydrogen is easy to get, and the way to produce hydrogen determines how ecological that fuel can be. The electrolytic systems require electricity, and electr

The neuroscientists get a new tool, the 1400 terabyte model of human brains.

"Six layers of excitatory neurons color-coded by depth. Credit: Google Research and Lichtman Lab" (SciteechDaily, Harvard and Google Neuroscience Breakthrough: Intricately Detailed 1,400 Terabyte 3D Brain Map) Harvard and Google created the first comprehensive model of human brains. The new computer model consists of 1400 terabytes of data. That thing would be the model. That consists comprehensive dataset about axons and their connections. And that model is the path to the new models or the human brain's digital twins.  The digital twin of human brains can mean the AI-based digital model. That consists of data about the blood vessels and neural connections. However, the more advanced models can simulate electric and chemical interactions in the human brain.  This project was impossible without AI. That can collect the dataset for that model. The human brain is one of the most complicated structures and interactions between neurotransmitters, axons, and the electrochemica