Skip to main content

Inarijärven valot sekä UFO-tekniikkaa ja ionimoottoreiden käyttö lentämisessä


“Inarijärven valot”on tapaus, missä useampi henkilö on joutunut kohtaamaan “aaveeksi” kutsuttua ilmiötä. Nuo valot estivät tarinan mukaan erään seurueen kuoleman, ja niistä on keskusteltu todella paljon. Kuitenkin tuollainen valoilmiö voi olla oikeasti aivan ihmisten aikaansaannosta, ja jos tuolloin tapahtuma-aikaan oli jäällä liikkeellä esimerkiksi vieraan valtion sotilaita eli ehkä maassamme tiedustelumatkalla olevia erikoisjoukkojen miehiä, niin he saattoivat näyttää valoilla noille ihmisille, että jäät ovat heikkoja. Saattoi olla niin, että noilla sotilailla oli päällään lumipuvut, ja he olivat sitten ehkä kuvitelleet tulleensa havaituksi. Jos tuo ryhmä olisi joutunut avaamaan tulen, niin sen olemassaolo olisi havaittu.



Vaikka partio olisi tullut miltä puolelta rajaa hyvänsä, niin sen paikallaolo Suomessa olisi tiennyt vakavia diplomaattisia selkkauksia, koska tuolloin kumpikin supervalta olisi voinut peräänkuuluttaa maamme puolueettomuutta, mistä oltiin tarkkoja tuohon aikaan. Se mitä partio sitten teki maassamme on kuitenkin varmaan jäänyt unholaan. Eli kyse on voinut olla esimerkiksi maamme valmiuskyvyn sekä halukkuuden testaamista, tai ehkä heidät oli lähetetty estämään jotain tärkeän henkilön loikkaamista toiseen suurvaltaan. Kuitenkin tarina on jäänyt elämään ihmisten muistiin. Aaveet sekä UFO:t ovat asioita, jotka liittyvät erittäin salaisiin tutkimuksiin. Niiden tutkimusten tarkoitus on pitää toinen supervalta toisen edellä ilmailua sekä avaruutta koskevissa asioissa. Kun mietitään eksoottisia moottorityyppejä, niin niissä on erittäin kuuma tai muuten erikoinen pakokaasu.


"Black Triangle"



Ja jos esimerkiksi ionimoottoria köytetettäisiin ilmakehässä tapahtuvaan lentämiseen, niin silloin tietenkin edessä olisi avaruusalus tai lentokone, joka voisi laskeutua myös muille planeetoilla sekä lentää avaruudessa kuten SciFi-elokuvien hävittäjät tekevät. Noissa laitteissa käytetään voimakkaita magneetteja vauhdittamaan taaksepäin syöksyvää ionisuihkua, ja tietenkin jos halutaan lentää ionimoottorilla, täytyy moottorin kehittää tarpeeksi paljon ioneja, jotta se voi työntää lentokonetta eteenpäin. Tuolloin moottorin edessä palava valokaari ionisoi moottoriin johdetun kaasun, mutta moottorin toiminta vaatii todella voimakkaan magneettikentän. Ja sen takia tällaista lentokonetta ei koskaan olla toteutettu, koska tuo kone vaatisi erittäin tehokkaan generaattorin toimiakseen. USAF:illa on tarinan mukaan käytössään TR3B "Astraksi" kutsuttu kolmiomainen lentokone, josta käytetään nimeä "Black Triangle", mutta tuon koneen ei välttämättä tarvitse olla ydinkäyttöinen. Riittää että sen sisälle asennettu generaattori tuottaa tarpeeksi suuren tehon


Kun puhutaan siitä, että joku olisi laittanut pienen ydinreaktorin tuollaiseen lentokoneeseen, ja käyttäisi lentämiseen ionimoottoreita, niin nuo magneetit sitten aiheuttaisivat sen, että rautaesineet voisivat liikkua itsekseen, ja talon huojuminen voidaan selittää sillä, että ultravoimakas magneettikenttä voi alkaa vetää myös rakennusten metallirunkoa itseään kohti. Tietenkin myös kaarisuihkumoottori, missä normaali raketin palotapahtuma korvataan valokaarella, ja sitten tuo alus liikkuisi kuten muutkin raketit eteenpäin, mutta kuitenkin ionimoottoreilla saavutetaan suurempi ominaisimpulssi, ja tuolla moottorilla  voidaan lentää myös muille planeetoilla.

Mutta molempien moottorityyppien ongelma on se, että ne vaativat sähkövirtaa, eli tuolloin koneeseen tulee sitten asentaa generaattori, jota pyöritetään tavallisella kaasuturbiinilla tai ydinreaktorilla. Tuo sitten tekee aluksesta hiukan liian monimutkaisen toteutettavaksi, kun sen suihkuturbiini sitten käyttää välillä generaattorina, joka sitten syöttää virtaa ionimoottorin kiihdyttimelle. Jos käytetään huippuvoimakkaita magneetteja, niin silloin tuo alus saattaa sitten vetäistä maasta ylös ioneja, joiden muodostamat kaasupatsaat saattavat sitten vaikuttaa aaveilta. Jos USA:lla tai Venäjällä on käytössään ionimoottoreilla varustettu lentokone, niin se voi toimia myös tavallisten suihkuturbiinien avulla, jolloin suohkuturbiini pyörittää generaattoreita, mutta toki myös keveitä ydinreaktoreita saatetaan käyttää tuollaisissa aluksissa, joista keskustellaan yhä tiiviimmin

Comments

Popular posts from this blog

Antigravity will be the greatest thing. That we have ever created.

"Artistic depiction of a fictional anti-gravity vehicle" (Wikipedia, Anti-gravity) Sometimes, if the airships have the same lifting power as the weight of the airship.  It can act like some “antigravity system”. Those systems are based on lighter-than-air gas or hot air. The system can have a helium tank. And the hot-air section whose temperature can be adjusted using microwaves or particles that lasers warm. Those systems are faster to control than some gas flames. This makes it possible. To adjust the lifting power.  If a thing like a balloon has the same lifting power as its weight, the balloon can be lifted to a certain point and altitude. And the balloon stands at that point until something moves it. That kind of thing can make an impression. On the antigravity systems. Modern airships. Like Lockheed-Martin P-791 can look. Like a “UFO”. The system can use systems to move the craft. Or maybe those ion systems are used for plasma stealth systems, if those airships' mis...

The first test flight of X-59 QueSST

The X-59 QueSST (Quiet Supersonic Technology) demonstrator is the next generation of aircraft design. The QueSST technology means. The aircraft creates a gentler sonic boom. Because its wings are radically long and narrow delta wings, and its nose is also radically long, which makes the sonic pressure cone thinner. That technology makes the sonic boom quieter.  The QueSST technology in X-59 is a new and radical design. All of those systems are caricatures. And the final solutions might look far different than the prototypes. The QueSST technology is one of the things. That is planned to be used. It is used in military and civil applications. If that technology is successful. It can be used in manned and unmanned systems. But that requires more work.  The X-59 also uses fundamental technology. Where the pilot must not have windows. To see outside. The camera and other sensors replace traditional windows. And that can be useful in more advanced aircraft that operate at hypersoni...

The theory about paralleled universes

http://crisisofdemocracticstates.blogspot.fi/p/the-theory-about-paralleled-universes.html Kimmo Huosionmaa There is the quite unknown theory about paralleled universes. In this theory, there is not a single universe. Universes are like pearls in the pearl necklace, and there could be the connection between those universes. The connection to other universes would make possible the channel what is forming when the black hole would make the gravity tunnel to another universe. And in the paralleled universe theory, there could be millions of universes in the line, and this is also known as "Multiverse-theory". This theory was established when the galaxy-groups were noticed by astronomers. In that time were noticed that there are so-called super-groups of the galaxy, and those super-groups, where we're so much galaxy that galaxy involved stars made some cosmologists think that maybe there is also groups of universes in the emptiness. This kind of structures is so enormo...