Skip to main content

"PROJECT AQUARIUS" eli ihmisen tekemä UFO

Kuvituskuvaa

PROJECT AQUARIUS oli aikoinaan ohjelma, missä liittovaltio yritti luoda UFO:a, mikä ei tarvitsisi ydinvoimaa tai muutakaan endeemistä voimanlaitetta, joten tutkijat päätyivät laitteeseen, missä aluksen ulkokuori olisi toiminut generaattorin tavoin Tuo alus oli sellainen,  että sen runko olisi pyörinyt keskikappaleen ympärillä, ja sillä tavoin kehittänyt tarpeeksi sähkövoimaa, jotta sen keskellä oleva ionimoottori olisi sitten saanut tarpeeksi energiaa, jotta sen läpi kulkeva ionivirta olisi nostanut tuon aluksen ilmaan.


Kun puhutaan noista projekteista, joista suurin osa on jäänyt mahdottomuutensa takia toteuttamatta, niin sanotaan että "Aquariuksella" olisi ollut suurin mahdollisuus onnistua, jos vain aluksen kuori olisi saatu toimimaan niin, että se ei olisi hajonnut suuren pyörimisnopeuden takia, ja tuolloin alettiin pohtia mahdollisuutta rakentaa tuo alus joustavasta polymeereistä koostuvasta hiilikuidusta, joka sitten olisi ollut kovempaa kuin teräs, mutta samalla yhtä joustavaa kuin muovi, ja se olisi sitten saattanut jopa toimia.


Tuolloin "Aquariuksen" ulkokuoren olisi pitänyt pyöriä tavattoman suurella nopeudella, jotta se olisi sitten kyennyt tuottamaan tarpeeksi sähkövirtaa ioni- tai WARP-moottoriinsa. Tuolloin alus olisi pitänyt toteuttaa siten, että se olisi ollut normaalissa tilassa sikarin muotoinen, mutta lentäessään se olisi alkanut pyöriä vinhasti ympäri. Tuolloin alus olisi sitten litistynyt lautasen muotoiseksi, kun sen ulkokuori olisi lähtenyt pyörimään erittäin suurella nopeudella, ja tuon ohjelman johtajien mielestä tämän aluksen ratkaisut olisivat olleet niitä, mitä he olisivat käyttäneet, jos he olisivat olleet Maassa vierailleita humanoideja.


"Aquarius"-aluksen  malli oli sellainen, että koska alus tarvitsi tietenkin voimaa, jotta se olisi kyennyt nousemaan ilmaan, niin ideana  oli sellainen ratkaisu, missä aluksen runkoon pumpattaisiin sähkövirtaa radioaaltojen muodossa, jotta tuo ulkokuori sitten saataisiin pyörimään. Sen jälkeen kun alus saadaan kohoamaan ylös maasta, niin se voisi joko saada lisää pyörimisnopeutta kapillaariputken tai aurinkoenergian avulla, ja sitten sen keskellä oleva ionimoottori, joka vetää ioneja lävitseen saisi tarvitsemansa sähkövirran, jotta se voisi käyttää tuon moottorin magneetti-kiihdyttimiä sekä myös sen edessä olevia elektrodeja, joilla moottorin läpi ohjattava kaasu sitten ionisoidaan. Tuolloin voidaan tietenkin sanoa, että jos "Aquarius" olisi toteutunut, niin silloin alus olisi varmasti ollut sellainen, mitä voidaan hyvin kutsua nimellä "käänteentekevin projekti, mitä ilmailu on milloinkaan nähnyt”.


Kovasta pyörimisnopeudesta huolimatta alus olisi ehkä voinut olla hyvinkin käyttökelpoinen, koska tuolloin sitten sen sisäosat, missä miehistö oleskelee, pitäisi tietenkin laakeroida alukseen kiinni siten, että se pääsee kääntymään täysin vapaasti. Tuolloin kaikkein helpoin tapa tehdä tuosta ratkaisusta toimiva, ollut se, että miehistö-osastoa leijutettaisiin magneettikentän avulla irrallaan sen rungosta jolloin se ei missään vaiheessa olisi kosketuksessa vinhasti pyörivään kuoreen, ja laakeroinnin tasapaino-ongelmilta olisi vältytty. Tuo muuhun rakenteeseen nähden  irrallaan leijuva hytti tietenkin olisi mahdollistanut terävät käännökset, koska tuo moduli olisi voinut kääntyillä lentosuuntaan nähden, jolloin lentäjiin kohdistuvia G-voimat olisivat lieventyneet.


Mikäli tuo liittovaltion "Study Project", missä se tutki mahdollisuutta kehittää tuollainen avaruuslentokone olisi saatu toimimaan, ja "Aquarius" olisi muuttunut muuksi kuin pelkästään kasaksi paperia, niin se olisi ehkä ollut ulkonäöltään pallo tai sikari, ennen kuin sen ulkokuori sitten olisi saatettu pyörivään liikkeeseen. Tuon liikkeen tarkoitus olisi tietenkin ensisijaisesti saada aikaan sähkövirran tuotantoa, jotta tuon aluksen sähkö-dynaamiset voimanlaitteet olisi saatu käyntiin, ja jotta tuo alus olisi sitten saanut tarpeeksi kovan sähkövirran aikaan, olisi sen generaattorin pitänyt pyöriä todella vinhasti.  


Tuolloin aluksen ulkokuori olisi muuttunut keskipakoisvoiman vaikutuksesta hatun tai lautasen muotoiseksi, ja tuolloin aluksen pyörimisnopeus sekä siitä aiheutuva keskipakoisvoima olisi repinyt minkä tahansa metallin kappaleiksi, joten tietenkin tuon aluksen piti sitten myös olla sellainen, että se joustaa, kun pyörimisnopeus kasvaa riittävän suureksi . Ja tuolloin tietenkin piti kehittää uusia polymeerejä, joissa hiilipohjaisen molekyylirakenteen sekaan olisi upotettu rauta-atomeja, joiden avulla muodostetaan valtava magneetti-


Aluksen keskellä on putki, joka sitten muodostaa generaattorin ytimen sekä tuota alusta eteenpäin vievän magneettisen rakettimoottorin rungon, ja tuon laitteen edessä olisi sitten ollut elektrodi, joka sitten olisi ionisoinut kaasun, joka olisi johdettu tuon putken lävitse.  Kuitenkin “Aquarius” oli ainoastaan kasa paperia, jotka kirjoitettiin Lockheed-Martin-yhtiön sisällä. Se perustui samaan ajatukseen, kuin Schaubergerin kapillaarivirtauksia hyödyntävä UFO, missä eräänlaisen savupiipun läpi imeytynyt ilma olisi kiihdyttänyt aluksen keskellä olevaa puhallinta tai roottoria niin, että tuo lautasmainen lentolaite nousee ilmaan.

http://projectaquarius.webnode.fi

Comments

Popular posts from this blog

New AI-based operating systems revolutionize drone technology.

"University of Missouri researchers are advancing drone autonomy using AI, focusing on navigation and environmental interaction without GPS reliance. Credit: SciTechDaily.com" (ScitechDaily, AI Unleashed: Revolutionizing Autonomous Drone Navigation) The GPS is an effective navigation system. But the problem is, how to operate that system when somebody jams it? The GPS is a problematic system. Its signal is quite easy to cut. And otherwise, if the enemy gets the GPS systems in their hands, they can get GPS frequencies. That helps to make the jammer algorithms against those drones. The simple GPS is a very vulnerable thing.  Done swarms are effective tools when researchers want to control large areas. The drone swarm's power base is in a non-centralized calculation methodology. In that model, drones share their CPU power with other swarm members. This structure allows us to drive complicated AI-based solutions. And in drone swarms, the swarm operates as an entirety. That ca

Hydrogen is one of the most promising aircraft fuels.

Aircraft can use hydrogen in fuel cells. Fuel cells can give electricity to the electric engines that rotate propellers. Or they can give electricity to electric jet engines. In electric jet engines. Electric arcs heat air, and the expansion of air or some propellant pushes aircraft forward. Or, the aircraft can use hydrogen in its turbines or some more exotic engines like ramjets. Aircraft companies like Airbus and some other aircraft manufacturers test hydrogen as the turbine fuel.  Hydrogen is one of the most interesting fuels for next-generation aircraft that travel faster than ever. Hydrogen fuel is the key element in the new scramjet and ramjet-driven aircraft. Futuristic hypersonic systems can reach speeds over Mach 20.  Today the safe top speed of those aircraft that use air-breathe hypersonic aircraft is about Mach 5-6.   Hydrogen is easy to get, and the way to produce hydrogen determines how ecological that fuel can be. The electrolytic systems require electricity, and electr

The neuroscientists get a new tool, the 1400 terabyte model of human brains.

"Six layers of excitatory neurons color-coded by depth. Credit: Google Research and Lichtman Lab" (SciteechDaily, Harvard and Google Neuroscience Breakthrough: Intricately Detailed 1,400 Terabyte 3D Brain Map) Harvard and Google created the first comprehensive model of human brains. The new computer model consists of 1400 terabytes of data. That thing would be the model. That consists comprehensive dataset about axons and their connections. And that model is the path to the new models or the human brain's digital twins.  The digital twin of human brains can mean the AI-based digital model. That consists of data about the blood vessels and neural connections. However, the more advanced models can simulate electric and chemical interactions in the human brain.  This project was impossible without AI. That can collect the dataset for that model. The human brain is one of the most complicated structures and interactions between neurotransmitters, axons, and the electrochemica