Skip to main content

Jatkoa lentolaivue KG-200 käsittelevään kirjoitukseen (28.7.1945 eräs B-25 "Mitchell" törmäsi Empire State Buildingiin)


Tämä seuraava kirjoitus on vain puhdasta fiktiota, mutta ehkä hyvä aihe johonkin jännitysnäytelmään, eli tämä kirjoitus on sitten sellainen, mitä voisi luonnehtia sanoilla, "kaikki olisi voinut tapahtua näin".  Kun  tässä vielä muistelen näitä verraten outoja tapahtumia, jotka liittyivät Toiseen Maailmansotaan tai oikeastaan sen loppuun, niin mieleeni tulee tietenkin tämä salaperäinen saksalaisten tiedemiesten  "evakuointi", jolla estettiin heidän joutuminen Neuvostoliiton käsiin, jolloin nämä miehet olisivat voineet auttaa Stalinia tekemään uusia sekä tehokkaita taistelukoneita. Silloin tietenkin käytiin virallisia neuvotteluja tuosta asiasta "Operation Paperclipin" muodossa, mutta myös "Operation Deepwater" oli varmasti sellainen, että siitä ei tuolloin haluttu keskustella julkisesti.

Tuolloin vuonna 1945 tapahtui eräs tapaus, joka voisi liittyä näihin tiedemiesten sekä ehkä myös johtavien natsien evakuointiin. 28.6.1945 eräs yhdysvaltain ilmavoimien B-25 "Mitchell"-pommikoneista iskeytyi voimalla Empire State Buildingin kylkeen. Ja tietenkin tuon koneen miehistön nimet ovat todella hyvin dokumentoitu, mutta kun tätä asiaa hiukan mietitään, niin siitä saisi sitten mehevän jakson johonkin TV-sarjaan.

Tuolloin itse sijoittaisin tuon B-25-pommikoneen KG-200-laivueeseen, ja sitten voidaan sanoa, että tuo operaatio, missä joku johtava natsi olisi loikannut USA:aan tuolla B-25-pommikoneella, niin se olisi saattanut tapahtua niin, että jossain keski- tai eteläisessä Amerikassa, missä ihmisillä oli natsisympatioita, olisi tuollainen B-25 pantu kokoon. Tuo kone olisi luukutettu eri lentotukikohdista osa kerrallaan, ja se olisi sitten  toiminut tuohon maahan sukellusveneellä saapuneen "Martin Bormannin" pakokoneena, jonka avulla hän sitten olisi voinut lavastaa oman kuolemansa. Eli hän olisi voinut suhteidensa avulla tekaista kyseisen miehistön identiteetit, ja kun kone sitten olisi törmännyt tuohon rakennukseen, niin sitä ennen  "Bormann" olisi tovereineen hypännyt koneesta ulos.
Lähde: Internet

Tietenkin tuo kone on voitu kasata vaikka jossain Teksasissa, missä tuo "Martin Bormanniksi" nimeämäni natsi olisi sitten piileskellyt, paettuaan sukellusveneellä Saksasta. Tietenkään en tätä asiaa voi koskaan todistaa, mutta myös fiktiota on joskus mukava kirjoitella. Olettamus sekä tarinan juoni perustuu siihen, että tuolla natsilla olisi ollut yhteyksiä Ku Klux Klaniin, jonka yhdysmies olisi tehnyt tarpeelliset paperityöt, jotta oikeat henkilöt olisivat päässeet koneeseen. Ku Klux Klan ei varmasti ollut mitenkään huolissaan siitä, jos noita massamurhaajia olisi amerikkaan päästetty, koska heidän asenteensa mustaa väestöä kohtaan olivat hyvin kielteiset.

Tietenkin tämä on vain sellaista kuvitelmaa, mutta noiden B-25-pommikoneen miesten nimet olivat William Franklin Smith, Christopher  Dominovich sekä koneessa liftaamassa ollut Albert Perna, ja jos Wikipediassa ilmoitetut nimet ovat todellisia, niin silloin varmasti on jotain huomauttamista niissä ollut. Noiden miesten ruumiit löydettiin pari päivää osuman jälkeen, ja itse kyllä uskon, että niistä ei kovin paljoa jäljellä enää ollut, koska alumiinin palaessa syntyvä lämpötila oli varmasti pitänyt noiden miesten ruumiiden häviämisestä huolta, niin että niistä ei  tuon ajan menetelmillä ollut mitään tunnistettavaa ollut.

https://en.wikipedia.org/wiki/1945_Empire_State_Building_B-25_crash

Tai ehkä jotain sormusta sitten oli pidetty todellisena tunnustuksena. Se miksi tuo B-25 oli oikeasti törmännyt tähän taloon on jäänyt mysteeriksi.Tällaisiin tapauksiin liittyy aina hiukan mystiikkaa, ja tietenkin myös vuoden 2001 eli tarkalleen 11.9 tapahtuneesta  WTC-iskusta on kerrottu sellaisia tarinoita, että toisen koneen iskeytyessä noihin torneihin, olisi joku sitten poistunut tuosta kaapatusta koneesta ennen kuin se iskeytyi noihin kaksoistorneihin.

Tuolloin tämä WTC:n palo olisi toiminut ikään kuin "katseenvangitsijana", ja tietenkin tällaisiin kammottaviin tekoihin liittyy aina huhuja, joista yksi olisi tietenkin se, että jos tuo toinen Boeing-matkustajakone olisi sitten ohjattu kohteeseen kauko-ohjauksella, eli silloin olisi voitu lentäjien radioon kytkeä nauhuri, ja sitten he tai toinen heistä olisi hypännyt koneesta veteen, mutta tämä on vain sellainen salaliittoteoria, josta ei olla milloinkaan edes keskusteltu. Joten ehkä tämä sitten jää vain tällaiseksi puolittain fiktiiviseksi kirjoitelmaksi, josta ei koskaan edes tehdä mitään tutkimuksia, mutta tietenkin tällaisia asioita vain tulee välillä mieleen.

https://pimeakronikka.blogspot.fi/p/lentolaivue-kg-200-oli-saksan.html


https://pimeakronikka.blogspot.fi/

Comments

Popular posts from this blog

Antigravity will be the greatest thing. That we have ever created.

"Artistic depiction of a fictional anti-gravity vehicle" (Wikipedia, Anti-gravity) Sometimes, if the airships have the same lifting power as the weight of the airship.  It can act like some “antigravity system”. Those systems are based on lighter-than-air gas or hot air. The system can have a helium tank. And the hot-air section whose temperature can be adjusted using microwaves or particles that lasers warm. Those systems are faster to control than some gas flames. This makes it possible. To adjust the lifting power.  If a thing like a balloon has the same lifting power as its weight, the balloon can be lifted to a certain point and altitude. And the balloon stands at that point until something moves it. That kind of thing can make an impression. On the antigravity systems. Modern airships. Like Lockheed-Martin P-791 can look. Like a “UFO”. The system can use systems to move the craft. Or maybe those ion systems are used for plasma stealth systems, if those airships' mis...

The first test flight of X-59 QueSST

The X-59 QueSST (Quiet Supersonic Technology) demonstrator is the next generation of aircraft design. The QueSST technology means. The aircraft creates a gentler sonic boom. Because its wings are radically long and narrow delta wings, and its nose is also radically long, which makes the sonic pressure cone thinner. That technology makes the sonic boom quieter.  The QueSST technology in X-59 is a new and radical design. All of those systems are caricatures. And the final solutions might look far different than the prototypes. The QueSST technology is one of the things. That is planned to be used. It is used in military and civil applications. If that technology is successful. It can be used in manned and unmanned systems. But that requires more work.  The X-59 also uses fundamental technology. Where the pilot must not have windows. To see outside. The camera and other sensors replace traditional windows. And that can be useful in more advanced aircraft that operate at hypersoni...

The theory about paralleled universes

http://crisisofdemocracticstates.blogspot.fi/p/the-theory-about-paralleled-universes.html Kimmo Huosionmaa There is the quite unknown theory about paralleled universes. In this theory, there is not a single universe. Universes are like pearls in the pearl necklace, and there could be the connection between those universes. The connection to other universes would make possible the channel what is forming when the black hole would make the gravity tunnel to another universe. And in the paralleled universe theory, there could be millions of universes in the line, and this is also known as "Multiverse-theory". This theory was established when the galaxy-groups were noticed by astronomers. In that time were noticed that there are so-called super-groups of the galaxy, and those super-groups, where we're so much galaxy that galaxy involved stars made some cosmologists think that maybe there is also groups of universes in the emptiness. This kind of structures is so enormo...